Odchudzanie w tydzień, czyli jak mieć płaski brzuch w 7 dni?

Odchudzanie to proces czasochłonny, wymagający i długotrwały? Nic bardziej mylnego! To, w jakim tempie przychodzą efekty zależy tylko i wyłącznie od Ciebie. Oczywiście, trudno się spodziewać, że zrzucisz kilkunastokilogramową nadwagę w ciągu tygodnia, czy miesiąca. Nie mniej jednak, kilka kilo zbędnej tkanki tłuszczowej można całkowicie zredukować. Wystarczy odrobina zaangażowania i samodyscypliny, a efekty bardzo szybko się pojawią.

Płaski brzuch w tydzień – czy to jest możliwe?

Proces odchudzania może trwać wieczność, kiedy zastosujemy niewłaściwe rozwiązania. Niektórzy z nadwagą borykają się przez całe życie. Zwykle to wynik braku odpowiedniej wiedzy. Uwierzcie, można schudnąć szybko i efektywnie. A i co najważniejsze – ta publikacja nie jest reklamą żadnego preparatu na odchudzanie. Brzmi niewiarygodnie? Poznaj tygodniowy plan na odchudzanie.

Wyczerpujący trening – dwa razy na dzień?

Chcesz szybko schudnąć? Musisz liczyć się z tym, że musisz na to ciężko zapracować – nawet dwa razy dziennie. Taką właśnie formułę sugerujemy tym, którzy chcą pozbyć się tkanki tłuszczowej w krótkim czasie.

Podczas jednej doby przeprowadź dwie sesje treningowe (po 45 minut każda). Pierwsza z nich (poranna) powinna być sesją typowo odchudzającą (trening o charakterze aerobowym). Druga zaś, powinna być sesją kształtującą (rozwijającą mięśnie brzucha). Trening musi mieć charakter regularny. Musisz również uwzględnić posiłki przedtreningowe i zbilansować odpowiednio dietę.

Najefektywniejszą formą treningową są ćwiczenia aerobowe. Zajęcia aerobowe swoją popularność zyskują od blisko sześćdziesięciu lat. Wszak, to właśnie wtedy po raz pierwszy Kenneth Cooper stworzył plan treningowy, którego celem była poprawa wydolności tlenowo-krążeniowej. Jak się później okazało – „efektem ubocznym” była stymulacja i spalanie tkanki tłuszczowej.

Zajęcia aerobowe przez lata przechodziły liczne metamorfozy. Dzisiaj w klubach fitness znajdują się dziesiątki różnych lekcji, które dostosowane są do zdolności motorycznych konkretnych jednostek.

Zasady treningu aerobowego

By dana forma ćwiczeń mogła być nazywana aerobową, musi spełniać trzy kluczowe zasady, a konkretniej:

1. Trening musi mieć charakter ogólnorozwojowy (angażuje wszystkie grupy mięśniowe).

2. Intensywność treningowa musi zawierać się w przedziale od 65 do 80% tętna maksymalnego.

3. Objętość treningowa podczas jednej sesji nie może być mniejsza niż 30-45 minut.

Aerobik gwarantuje efekty na najwyższym poziomie. Szczególnie wtedy, gdy dostosujemy odżywianie oraz suplementację. Bez cienia wątpliwości – warto zastosować właśnie tę formę treningową na odchudzanie.

Dieta – nieradykalna, a zdrowa i pełnowartościowa

To w jaki sposób się będziesz odżywiać ma ogromny wpływ na Twój organizm. Musisz zadbać o to, by dieta była – zdrowa, zbilansowana i dostarczała wszelkie niezbędne wartości odżywcze, mineralne i witaminowe.

Nie korzystaj z rozwiązań typu „głodówka”, gdyż w 90% przypadków powodują tzw. efekt jojo. Pamiętaj również o regularności – ta dla Twojego organizmu jest niezwykle ważna. Dietę można (ale nie trzeba!) uzupełnić suplementacją wspomagającą!

Leave us a Message