Co zrobić, aby schudnąć do wakacji?

szybko schudnąć

Mimo, że za oknem cały czas mróz, śnieg i nieprzyjemny wiatr, to warto już teraz zastanowić się nad tym czy nasza sylwetka przygotowana jest do okresu letniego. Jeśli odpowiedź brzmi „nie”, to czas najwyższy coś z tym zrobić. Z tego też względu – lato stanowi niezłą motywację do odchudzania.

Nadal nie jest za późno!

Do pierwszego dnia lata pozostało nieco ponad 100 dni. To wystarczająco dużo czasu by podnieść rękawice i podjąć wyzwanie. Nawet posiadając kilkanaście zbędnych kilogramów jesteś w stanie wyeliminować nadwagę. Wszak, obecna wiedza medycyny pozwala redukować nawet 1-1,5 kilograma tygodniowo.

Co robić, by szybko schudnąć?

W pierwszej kolejności zalecamy uzbroić się w cierpliwość. Odchudzanie nie jest procesem łatwym. Wręcz przeciwnie – bywa trudne, uciążliwe i niezbyt przyjemne. Dlatego też, cierpliwość, konsekwencja i ogrom motywacji – to cechy, które musisz powziąć, aby odchudzanie zakończyło się sukcesem.

Dopiero po odpowiednim przygotowaniu mentalnym możesz zastanowić się nad swoim jadłospisem. Jaki powinien być? Zalecamy korzystać z diet, które są:

  • Zdrowe
  • Pełnowartościowe
  • Zbilansowane

Wszelkiego rodzaju głodówki może i są skuteczne, ale także niebezpieczne (doprowadzają do osłabienia organizmu.

Posiadając dietę, możesz przystąpić do realizacji planu treningowego. Jeśli chodzi o redukcję, to masz naprawdę sporo możliwości. Od ćwiczeń aerobowych takich jak bieganie, poprzez trening siłowy, a skończywszy na zajęciach fitness. Nie forma treningowa, a regularność i samodyscyplina jest w tym przypadku najważniejsza.

Dietę i trening warto uzupełnić odpowiednią suplementacją. Produkty z błonnikiem, kwasem hydrokscytrynowym lub chlorogenowym mogą poprawić tempo odchudzania o kilkadziesiąt procent. Warto mieć jednak świadomość, że nie zawsze musimy sięgać po komercyjne rozwiązania. W wielu przypadkach doskonale sprawdzą się naturalne suplementy diety.

Suplementy diety na odchudzanie to preparaty, których zadaniem jest wspomóc proces trawienia i/lub spalania tkanki tłuszczowej. Ich skuteczność zależna jest od wielu różnych czynników. Dzisiaj pragniemy przedstawić jeden z najbardziej niedocenianych preparatów na odchudzanie, a mianowicie – zieloną herbatę. 

co na odchudzanie

W dobie dziesiątek różnych suplementów diet, zielona herbata zdaje się być nieco zapomniana. Jest to przede wszystkim wynik tego, że po prostu nie jest reklamowana. Wszak… nie potrzebuje tej reklamy, by społeczeństwo ochoczo po nią sięgało.

Zielona herbata, uchodząca za alternatywę dla porannej kawy (wykazuje działanie pobudzające) to specyfik z którego korzystają także osoby nie borykające się z problemem nadwagi. Wszak, to zdrowy napój, którego stosowanie zalecane jest przez lekarzy oraz dietetyków. Zielona herbata wykorzystywana jest bowiem w medycynie niekonwencjonalnej.

Jak działa zielona herbata?

Zielona herbata to produkt, którego działanie jest potwierdzone badaniami klinicznymi. Dowiedziono, że napar z zielonej herbaty wykazuje właściwości wspomagające pracę całego układu trawiennego. Dzięki temu, metabolizm osoby suplementującej ten produkt – zdecydowanie przyśpiesza.

Spotkać się można również z tezami, jakoby zielona herbata wpływała także na zahamowanie apetytu. To jednak nie zostało potwierdzone badaniami, aczkolwiek wielu konsumentów zauważa taką zależność.

Efektywność zielonej herbaty stoi na stałym wysokim poziomie. Korzystając z tego środka możemy liczyć na poprawę skuteczności diety i ćwiczeń na odchudzanie, nawet o 20-30% – czyli tyle samo, co w przypadku droższych, komercyjnych suplementów diet.

Podsumowanie

Odchudzanie to temat, który cieszy się ogromną popularnością. W końcu, z nadwagą boryka się prawie połowa cywilizowanego społeczeństwa. Co więcej – ta statystyka nieustannie rośnie, co czyni nadwagę chorobą XXI wieku. Redukcja zbędnych kilogramów to zadanie wymagające. Niezbędne jest zdyscyplinowanie diety oraz wzmożenie aktywności fizycznej. W wielu przypadkach nie obejdzie się również bez suplementów.

Leave us a Message